Påväg


Idag börjar resan söderut. Om några timmar bär det av mot Uppsala och sedan vidare till Linköping. Packningen ser faktiskt ut att vara under kontroll. Bara några sista grejor som måste ordnas med. Men nu har jag tagit en paus för att kunna skriva några sista rader härifrån Tönnånger innan det bär av lite senare. Hade tänkt slänga upp en bild med min kamerasladd har jag gömt någonstans i väskan och jag kommer inte ihåg exakt var den hamnade. Säkert som det mesta andra. Jag slängde nog ner allt en aning för fort, men det har iaf landat i resväskan, alltid något. Nu ska jag nog sätta lite fart innan jag fastnar helt och hållet vid datorn. Har åtminstone plöjt igenom det viktigaste här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback