Ingen dator


Jag orkar snart inte prata mer om min datorn. Slutet på historien ser i alla fall ut att bli ingen dator. Dom hinner inte skicka iväg den och reklamera den innan jag åker. Dom skulle iofs göra sitt bästa för att det skulle gå, men med tanke på allt strul med denna historia har jag tappat hoppet, helt och hållet ärligt talat. Jag har lovat mej själv att det blir en MAC nästa gång. No more PC om jag nu inte skulle få reklamera skiten, för då blir jag väl så illa tvungen.  Förra gången hade jag en ickefungerande dator i Australien, denna gång blir det ingen. Skillnaden är ju faktiskt inte enorm. Man får se det så helt enkelt. Synd bara att vistelsen denna gång går ut på att jag ska skriva en uppsats på x antal sidor. Suck.

Nu ska jag gå och sura en stund. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Erika

Tycker synd om dig Hanna, det är helt sanslöst vad du krånglat med den där datorn. Hälsa snubbarna från mig att du ska ha en ny NUUU, och därmed basta =).

2009-08-14 @ 16:10:07
Postat av: Hanna

Hehe, tack jag ska hälsa dom det!:)

2009-08-14 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback