En underbar helg


Ikvæll blir sista kvællen i Århus och Danmark før den delen. Vi ska bara ta det lugnt ikvæll eftersom vi fortfarande lider lite av sviterna ifrån igår:) Det ær fascinerande hur bra det kan klicka efter att inte ha sett Henriette på 5 år, men det har det då verkligen gjort! Det har varit en hærlig helg och nu har vi i alla fall bestæmt att det inte ska drøja ytterligare 5 år innan vi ses igen. Hon har numera blivit min idol då hon till høsten ska jobba som modeassistent journalist på en av danmarks størsta modetindningar. Hon syr egna klæder, rosetter och mobilvaskor som hon saljer. Hon gør sina størsta fynd på loppmarknader och ar helt sjukt intresserad av konst, mode och design. Lagenheten i centrala Århus præglar allt det hon ær intresserad av och jag ær bara så sjukt, ja - imponerad.

Det enda negativa verkar vara att jag nog blir sjuk efter den hær helgen. Så går det nær man antingen jobbar eller har fullt upp nær man væl ær ledig. Jag ær verkligen inte på topp idag och førhoppningsvis klarar jag mej hem imorrn utan att det hinner bryta ut helt och hållet. Nu ar det iaf snart dags før aftensmål och sen ska vi æta slick och is. Mums.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback