Sjukling


I dag är jag hemma sjuk. Eller egentligen är det enda felet att jag har en grym huvudvärk. Längesedan jag hade dom här problemen, känns som att någon har spänt en hjälm över skallen riktigt riktigt hårt. Började igår och först trodde jag att hade ont pga vädret som jag kan få ibland (Jo hela mitt huvud fungerar som barometer, inte bara håret alltså). Jag lyckades hitta alldeles för starka huvudvärkstabletter men det var nog bra att vi hade sånna för det var nog det enda som hade kunnat hjälpa mej. Anledningen till att jag är uppe är att jag glömde maila vår kursansvarige att jag inte kunde komma på workshopen idag.
Men var inte oroliga, jag har ätit en hel morot och lite godis idag samt tyckt mycket (!) synd om mej själv. Nu ska jag nog bädda ner mej under täcket igen och försöka få ngn timmes sömn igen innan det är dags att försöka tvinga i sig lite middag senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback