Jaha, tentan var idag alltsa..


Sitter pa skolan. Trodde att jag skulle pa forelasning idag, visade sig att det var idag som det var mid-semester exam. Sa gar det nar man pluggar ett amne sjalv utan att ha nagon koll alls. Fast det var val kanske lika bra att det var idag, jag hade inte kunnat det battre imorgon i alla fall. Man kan nog saga att det maste det varit det tenta som jag har kunnat samst sen jag kom hit. Svinigt svar var den. Synd att det har ar min favoritkurs, fast da ar det val iofs meningen att man ska kunna det mesta da. Nu har jag inget alls att gora pa mitt tre timmars hal. Eller det har jag ju visst det, men jag har ju inte med mej nagot som jag kan gora. Vilken toppendag det har blev helt plotsligt.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback