Veterinären


Trött som sjutton just nu. Känner mej utsliten, hjärnan är överarbetad. En vecka kvar och sen lovar jag att sluta klaga. På riktigt alltså. Då blir det 2 månaders semester innan det är dags igen. Två härliga månader. Varför verkar det så långt borta?

Annars kan jag berätta att hunden har bott 3 dagar hos veterinären. Det lilla puckot hittade något under huset som var giftigt och blev supersjuk. Han var väldigt nära att stryka med. Dom hade snackat några dagar om att stänga helt under huset så att han inte kunde komma under det. Men han lyckades hitta något giftigt där under. Troligen har han käkat cement. Snyggt att äta cement.
Han kom alltså hem för en timme sen eller hur. Det är ju faktiskt lite synd om honom för han är inte riktigt sig själv. Det betyder att han är en snäll liten valp som är skraj för allt istället för att vara dryg som vanligt. Han kissade så fort han såg mej igen. Jag måste vara skräckinjagande på något sätt men nu har han iaf accepterat mej och ligger här bredvid och sover. Men imorrn är han nog sitt vanliga dryga jag igen.

Men ingen panik, nu är det så stängt som det kan bli under huset så dit kommer han inte igen. Ska vi se vad som blir nästa upptåg, det händer ju mkt runt den här hunden. Två veterinärbesök på 1,5 vecka liksom.

Update: Hunden har gått BURKO som dom säger här. Han är sig själv igen om man säger så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback