Labande


Idag har det varit fullt upp hela dagen. Kom hem 18.30 från skolan, det kallar jag övertid. Bland annat så har jag lyssnat på föreläsning om populära "sport drugs", vad som är populärast att knarka i det här landet och hur det här påverkar hjärnan. Det var väldigt intressant faktiskt. Nu ska jag bara lära mej det också. Sen har jag även tagit reda på vad det fanns för gift i olika vinprover. Dom är så roliga på dom där labarna för dom har alltid ett scenario eller en liten berättelse som hör ihop med varje lab. Ibland är det ganska skoj, andra gånger känns det lite som dagis. Sen hjälpte det inte att laben i princip gick ut på att vänta och vänta.
Efter labandet blev det ännu lite mer skrivande på arbetet som ska in på fredag.

Nu skall då här minsann sova. God natt.

Update: Ja nu har jag lyckats med att få dit mej själv som profilbild också. Man kan ju liksom inte få nog bilder på sig själv. Så går det när man istället för att gå och lägga sig får ett infall att försöka trixa med designen. Illa.


Nu är det gonatt på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback