Hundvalpen

Sundancer idag igen. Tankte att jag skulle lasa boken i Harryserien men an sa lange har jag inte haft en lugn stund. Eller jo nu har jag ju faktiskt det eftersom jag bloggar. Bokningssystemet var inte som jag kommer ihag det for tva veckor sedan, har kranglat som sjutton idag. Det som skotte sig sa bra for tva veckor sedan.
Skallen varker lagom idag eftersom vi var pa temafesten igar. Bilder kommer senare nar jag har landat i sangen for kvallen. Langtar redan dit. Hoppas daremot pa att Rebecka kommer in med en stor svart kaffe snart. Beror iofs pa hur hennes skalle mar antar jag.

Annars har jag glomt saga att hundvalpen tyvarr inte ar i livet langre. Han blev dalig i tisdags igen och denna gangen kunde inte veterinaren radda honom. Troligtvis led han av nagot innan han ens kom till oss. Det var i alla fall veterinarens utvardering. Han kanske inte ens var forgiftad som vi trodde forsta gangen. Aven om han var valdigt irriterande sa saknar jag den lilla krabaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback