Byracka


OK, nu har jag kommit fram till att jag inte ska skaffa någon hund. Jag har ju agerat hundvakt idag och det var ju mycket svårare än att passa en unge. Hunden har sprungit in och ut hela dagen på baksidan, bitit på allt han har fått tag på och sprungit ivägen mest hela dagen. Inte nog med detta så har han även lyckats med att bajsa ner hela golvet och lite senare på eftermiddagen lyckades han hitta ett hål i staketet och sprang glad i hågen ut på gatan. Där hittade han två som tog en promenad och hälsade ivrigt på dessa innan jag äntligen fick tag på honom. Nu har han i alla fall somnat här bredvid mej i soffan i ren utmattning så nu kanske jag få lite skolarbete gjort.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det kan vara det värsta jag hört på länge! Klart ni ska ha en hund, du får fasen skärpa dej nu Hanna!:)

2008-11-03 @ 15:10:39
Postat av: Anne

Klart ni ska behålla honom.. det är ju meningen att ni ska ta hand om honom och ta honom till sverige :) vad heter han?

2008-11-03 @ 15:39:57
Postat av: Hanna

Haha, jaja. Det blir ju inte mitt problem längre fram i tiden i alla fall så. Men jag gillar verkligen inte bajs, så om han kan sluta med dom dumheterna så kanske jag kan tycka om honom lite mer.

2008-11-04 @ 13:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback