Aussietemafest


Igår var det dags för temafest. Temafest är inte riktigt min grej men den här gången bestämde jag mej för att i alla fall göra ett litet försök. Dock hade jag ju inte lagt ner särskilt mycket omsorg bakom det hela som vissa andra hade. Men men, lite utklädd var jag ju ändå. Beachbrud blev temat då australiensarna springer runt i beachkläder mest hela tiden.






Mats och jag

Mats hade definitivt den bästa utklädnaden ( Steve Irwin). Jag hade även sett till att jag var skyddad från solen. Ordentlig beachbrud alltså.




Hela gänget på förförfest!



Sen var jag inte lika duktig på att ta kort på självaste festen, men jag kunde ju inte stanna där hela natten heller när det skulle jobbas idag.




Steve Irwin och Byggnadsarbetaren




Johanna, Rebecka, Edvin och moi


Skoj var det i alla fall. Nu blir det i alla fall middag och sen ska jag nog vila i sängen hela kvällen. nice!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback