Allergisk?


Jag har ju som bekant varit "pollenallergiker" i det här landet. Nu har jag fått något slags allergisk anfall mot den där lilla hundvalpen vi har hemma hos oss. Huden blir röd så fort jag får hudkontakt med honom, jag nyser konstant och ögonen rinner samt kliar. Jag som trodde man blev allergisk när man var liten och inte vid 24 års ålder. Så det blir nog ingen hund ändå:)

Idag har det varit uppsatsskrivning för hela slanten. Det börjar närma sig slutet nu, frågan är väl vilken standard den håller. Men man kommer alltid till det stadiet då man inte bryr sig längre.  Imorgon ska vi få uppsatshjälp, jo Murdoch har sånt vilket jag tycker är bra då man är utbytesstudent. Får se vad domen blir helt enkelt.

Nu är det dags att sova. Är trött så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback