Uppsats

Sitter på skolan och försöker knåpa lite på min uppsats. Lättare sagt än gjort, men nu börjar den närma sig det magiska antalet ord som den skulle bestå av. Tror jag ska lämna den för dagen och åka hem istället. I kväll blir det bio, blir en lugn kväll eftersom morgondagen även skall spenderas på skolan. Jippie.
Men här är nästan allt öppet på helgerna, finns personal överallt. Fiket, datoravdelningen och biblioteket är öppet med en hel del personal. Jag jämför ju bara med BMC därhemma som oftast är väldigt öde på helgerna.

Annars har jag inte så mkt nytt att komma med, surfar runt på lite svenska bloggar och inser att det faktiskt börjar bli vår/sommar hemma. Känns lite konstigt då man bara börjar klä på sig mer och mer här. Regnar gör det här oxå något alldeles otroligt faktiskt. Duggregn existerar inte här, antingen ösregn eller inget regn.

(Lägg märke till att jag har klistrat in alla å,ä och ö, gissa om jag behöver åka hem NU!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback