Essay

Sitter och skriver pa min uppsats pa skolan. Gar verkligen inte framat for tillfallet sa jag tankte att jag skulle plita ner nagra rader har som en slags uppsatspaus. I gar var jag och kollade pa touch footy som ar en ganska fascinerande sport. Dock var det verkligen den lagsta ligan sa det var inget finlir direkt. Men nu har jag i alla fall forsokt forsta reglerna och det ar lite lattare att forsta nar spelet inte gar sa fort. Far val jobba mej upp i divisionerna helt enkelt.

Nu hoppas jag bara att jag kan klamma ur mej 100 ord till sa att jag kan fa aka harifran. Lite putsning kanske inte heller skulle skada, far se hur mkt det blir av den saken. Just nu ser jag bara fram emot lordag da vi ska fira 17 maj inne i Perth! Det blir grejor det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback