Sundancer Backpackers resort


Just nu sitter jag pa mitt nya jobb i Fremantle. Jag ska i tre veckor framover jobba i receptionen pa Sundancer Backpackers. Har redan jobbat nagra dagar och det har gatt bra hittills. Jobbet ramlade i knaet pa mej och jag tankte att det var lika bra att tjana lite pengar da dom forsvinner alltfor fort harborta! Det gar mestadels ut pa att checka in och ut folk samt att salja dricka/alkohol. Jag jobbar alltsa anda fram tills jag borjar skolan igen. For tillfallet ar det svaraste med jobbet att forsta alla irlandare fast jag tror att dom driver lite med mej och snackar annu mer otydligt bara for att jag tycker att det ar helt omojligt att forsta dom! Forhoppningsvis lar jag mej lite battre snart.






Del av receptionen






Sundancer Backpackers





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback