Kladdkaka


Ja det blir visst mycket tjat om Sundancer for tillfallet men det ar ju dar jag spenderar mestadelen av min vakna tid just nu. Man far lara sig att tas med en hel del knappgokar eftersom det ligger mitt i Fremantlekan jag ju lova. Redan idag har jag stott pa fyra styckna, inte illa.

Har ar det daligt vader igen, som tur ar brukar det bli battre framat eftermiddagen da det ar dags att pallra sig hem. Sa jag brukar slippa att ga hem i regn iaf. Just nu ar jag helt inne pa bakning jag blir sa rastlos nar jag inte har nagot att gora pa eftermiddagarna nar jag kommer hem. Sa det ska nog bli kladdkakebak ikvall och imorrn far det nog bli cheesecake. Dom har ju liksom inget motsvarande kladdkaka har sa jag maste ju faktiskt baka det. Dom ar tyvarr lite amerikaninspirerade och gillar halvfabrikat. Darfor maste jag ju visa hur det gar till, far se hur det gar med inhandlandet av ingredienser. En riktig kladdkaka har jag inte haft sedan jag var hemma i Sverige. Herregud.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback