Action pa sundancer

Ok man kanske inte ska klaga pa att det inte hander nagot pa jobbet for igar hande det da minsann grejor. Redan klockan 8.30 nar jag kom innanfor dorrarna forstod jag att allt inte stod ratt till. En skara manniskor stod och vantade pa mej vid receptionen. Det hade varit brak i ett av rummen for nagra minuter sedan. Jag forsokte sa gott jag kunde fa mej en bild av vad som hade hant med flera styckna som forsokte forklara allt pa bade engelska och svenska samtidigt.
Ett telefonsamtal senare och jag hade fatt klart for mej vad jag skulle gora, jag skulle bli tvungen att kasta ut personen i fraga. Men det visade sig vara lattare sagt an gjort. Det var minst sagt kalabalik halva dagen, managern fick komma in och forklara situationen for gasten i fraga eftersom denne absolut inte ville ta nagon skit fran mej.
Efter manga om och men fick vi ut personen i fraga och i gengald fick vi ett langt klagobrev.
Jag larde mej att man inte kan vara trevlig jamt i detta jobb.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback