Hejdå kantorsgatan

Det har verkligen varit en intensiv helg. Efter att ha dubbeltentat i fredags var det dags att packa ihop det sista i mitt rum under lördagen. Jag som trodde att jag hade få grejor kvar insåg snart att det skulle ta upp mer plats i bilen än väntat. Lördagskvällen spenderades annars i goda vänners lag med avskedsmiddag. Men många ska jag återse innan vi åker eftersom jag ska på blixtvisit hit precis innan avfärd.Därför blev det inga tårar och man kunde istället bara njuta av sällskapet. I dag har jag fortsatt packandet och städandet. Det blev tro det eller ej faktiskt färdigt tillslut och hela pappas bil blev fullsmockad med grejor. Så det kan gå helt enkelt. Har lämnat kantorsgatan bakom mej med blandade känslor. Jag har både sett fram emot och bävat för denna dag. Men jag tror nog inte att jag återvänder till just kantorsgatan, finns en hel del bättre ställen att bo på här. Men märkligt var det i alla fall då jag ändå har spenderat ca 2,5 år där. Nu är jag istället sambo för en dag med Sofie på djäknegatan. Hon är dock lite sliten sedan gårdagen och sover här i soffan här bredvid. Dags att sova är det även för mej då jag ska spendera många timmar på tåget imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback