En lat dag

Idag har jag haft en sån där riktigt latardag. Jag har gjort nästan ingenting. Sotaren väckte mej vid elvatiden så då släpade jag mej till datorn. Lyckades faktiskt få ner ett blogginlägg efter mycket om och men. Tror att jag bävar inför högen med saker som ligger inne i andra huset. Där ligger allt i högar, allt det jag inte hunnit sortera sen jag flyttade. Det är banne mej ingen bra idé att inte sortera före man flyttar för man är ju knappst sugen på det efter flytten. Ska börja med lite smått med detta imorgon. Själva packningen vill jag inte ens tänka på. 20 kg är allt jag får ha med mej, 20kg?!!? Det är ju nästan kriminellt lite.

Jo förresten så har jag lyckats med en sak idag och det var att ordna tandläkartid. Har inte varit till tandläkaren på riktigt länge. Det blir lätt så när man är fattig student. Tandläkaren är inget man prioriterar direkt. Men samtidigt har jag aldrig haft något hål, eller ok då en grop hade jag visst för några år sedan. Därför hoppas jag att jag inte har något nu heller. Vore ju dumt nu när man måste beatala för det hela. Men en undersökning är ju inte billig den heller.

I morgon blir det i alla fall en sväng på stan med Anneli och Erika. Erika far ju på torsdag till Barcelona för en termins plugg så det blir nått slags goodbyefika eller så för oss båda. Skoj skoj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback