Det beste av Norge

Idag är det tyvärr inte lika fint väder. Men allt är i alla fall i sin ordning, jag har lusekoften på mej, har fått mitt kneippbrø med syltetøy på och idag har vi varit till mormor och ätit pinnekøtt. Annars gör jag inte å mycket här, lite märkligt är det dock att jag inte har något att göra. Jag läser till och med böcker frivilligt här. Det hände då verkligen inte igår. Har lyckats plöja igenom en och har numera börjat på min andra. Än så länge går det ganska bra att ta det lugnt och jag hoppas att rastlösheten inte hinner gripa tag i mej förrän det är dags att bege sig till Arendal och då har jag nog att göra ändå så det borde ju lösa sig.
Var ner till centrum av Bø idag och allt var sig likt, är ändå en bra stund sen jag var på besök sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback