Allt blir inte riktigt som man tänkt sig...

Är numera i Uppsala för en sista eftermiddag/kväll/natt här. Blev lite ändrade planer tidigare idag då den bärbara datorn kraschade som jag skulle ha med mej, fick ta mej till Uppsala och införskaffa mej en ny istället eftersom jag absolut måste fortsätta mitt bloggande "down under" :P
Så nu är det löst och kvällen skall tillbringas med de vänner som jag lämnar kvar här. Har varit en sväng på stan och tagit en fika med Kattis. Nu står finnen och lagar mat i köket och ena hälften från djäkne kommer snart och sen bär det i väg vidare.

Det här blir nog sista inlägget på ett tag då jag inte vet hur bra internetmöjligheterna är på det hostel vi åtminstone skall tillbringa de fyra första dagarna på. Men skriver så klart nått så fort jag får möjlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback