42 grader

Ok jag kunde visst inte sluta klaga för jag måste bara säga att i dag var det 42 grader och det var banne mej inte kul. Kändes som att jag skulle smälta bort. Jag som trodde det skulle bli höst här snart. Efter skolan åkte vi direkt till beachen, blev lite omvägar sådär innan vi kom dit men vi börjar bli vana att vi aldrig riktigt kommer dit när vi hade tänkt oss. Särskilt inte när det är stekhett ute.Kan nog bero på att vi är så tidsberoende hemma i Sverige och verkligen förväntar oss att komma fram i tid medan australiensarna tycker att 2 timmar senare är helt ok också. Men det var i alla fall riktigt skönt att spendera några timmar där. Vi fick se en ny strand i dag eftersom vi åkte med våra flatmates. Bästa sandbotten hittills och med brygga och allt, men såklart glömde jag kameran hemma. Den som alltid brukar få följa med, men ska bättra mej tills nästa gång.

Imorrn är som sagt vår värsta dag i skolan, så egentligen borde jag bara gå och lägga mej snart. Det blir lab, workshops och föreläsning hela dagen lång. Men sen är det äntligen helg! Får se vad den har att bjuda på.


Kommentarer
Postat av: Faster

Vi har också sol och kanske 4,2 grader idag. Snö inatt, inte kul. Imorron var det väl öknen som gällde? Passa dig för ormarna. Finns det krokodiler där ska du passa dig för dom också! Ha´re. Kramar från oss.

2008-02-29 @ 13:03:22
Postat av: Andreas

Hm... Okej jag vill också ha 42 grader varmt. Här är det runt 3 grader och det suger! För när det regnar blir det halt o jäkligt...

Kram på dig Hanna!

2008-02-29 @ 20:02:16
Postat av: Annee

Jag vill ha update!!! :)

2008-03-01 @ 13:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback