Doubtful sound


Idag har vi varit pa en kryssning. Vi sag delfiner, salar och pingviner och en massa berg. Nej forlat fjordar. Vi akte tva bussar och tva batar for att ta oss dit. Det var maktigt. Otrolig natur (men det liknar Norge nagot alldeles oerhort, jag menar fjordar liksom och far i hundratal efter vagarna!) Vi akte i alla fall med en massa pensionarer. Men det passade oss alldeles ypperligt faktiskt. Men forsok aldrig och da menar jag ALDRIG tranga dej forbi en pensionar i en ko. Det ar domt att misslyckas. Ju aldre dom ar desto battre ar dom banne mej pa att tacklas. Forutom detta ar dom toppen.

Kommentarer
Postat av: Lena Lantto

2008-12-12 @ 22:41:26
Postat av: Anonym

Det där du skrev om pensionärna tyckte jag var roligt. Jag skrev ner det på en lapp och läste upp det på jobbet. Va´kul vi har haft åt det! Sista meningen var bra, ska vi komma ihåg! Lena

2008-12-12 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback