Christchurch


Ar tillbaka i Christchurch. Har precis varit och druckit Rebeckas efterlangtade ol Speight i ca tva veckor. Den hade fatt pris och allt men smakade sadar. Vi gav upp efter 3/4, men jag kallar det anda ett ganska bra forsok. Kommer saklart en utforlig rapport med bilder av NZ nar jag kommer hem till Perth som sagt. Vi har for ovrigt varit pa shoppingrunda idag, inte sa smart nar det man ska packa for hemfarden ar alldeles for mycket. och da menar jag ALLDELES alldeles for mtycket. Vet inte hur det ska sluta. Men nu ska jag inte tanka mer pa det, det ar ju en bra stund tills dess anda. Just nu kanner vi oss i alla fall nojda och glada med NZ och jag har fatt hemlangtan till Perth. Det var 37 grader varmt dar i sondags, gissa om jag langtar efter sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback