Ger upp

I dag tog jag mej en tur till Wardie street. Mycket nöjd över att jag hade lyckats komma ihåg kabeln till kameran så att jag kunde ladda upp lite bilder här. När jag kommit fram och tryckt i kabeln i datorn visade det sig att kameran inte fått följa med denna gång. Jag ger numera upp, det är inte meningen att jag ska visa några bilder som det verkar. Aja, bättre lycka nästa gång.

Imorgon blir det i alla fall en tur till Perth och sedan vidare till IKEA. Vi har ju faktiskt ledigt på torsdagar, gäller att utnyttja detta innan det är försent.

Jag ska däremot berätta att Australien måste ha dom sämsta OS-sändningarna i världshistorien. Dom visar bara en massa konstiga sporter som dom är bra på (vattenpolo, landhockey, baseball eller är det kanske softball? BMX och annat konstigt). Detta visar dom såklart direkt medan en sån där oviktig sak som friidrott sänds 3 timmar i efterhand där dom ändå inte visar hela höjdhoppsfinalen för att bara ta ett exempel. Jag måste till och med säga (och detta tar riktigt emot att säga) att USA hade då till och med mycket bättre sändingar än detta då jag var där förra sommar OS. Det är väl en väldans tur att det går åt skogen för Sverige annars hade jag kanske varit riktigt upprörd.




Kommentarer
Postat av: Hanna

tack så himla mycket för allt du fixade på min blogg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback