Flytt

Ja som jag tidigare namde ska jag flytta. Ingen panik dock for jag trivdes bra pa Wardie street men eftersom jag ar en fattig student bestamde jag mej for att istallet for att i princip betala hyra for att forvara mina grejor dar sa tankte jag att det istallet kanske var smart att spara lite pengar. Bo pa ett stalle istallet for tva. Det stallet blev uppenbarligen inte mitt. Darav flytten. Men det drojer nog ett tag till innan det sker da jag har betalat hyra for ytterligare tva veckor. Ganska lampligt i det har landet da man kan flytta med nastan ingen forvarning. Ingen uppsagningstid pa 3 manader har inte. Inte lika planerat som i Sverige.

Annars ar det mycket med skolan och det kommer inte direkt att bli lattare framover :) Haller pa att forebereder en postervisning om Comparative genomic hybridization (CGH).  Det handlar om hur man kan mata forandringarna i DNA i kroppen nar man har cancer. Det ar i alla fall det jag tror det handlar om an sa lange.

Ikvall blir det bio med Rebecka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback