6 timmar

Nu ar det bara 6 timmars tidsskillnad mellan Sverige och Australien eftersom vi har fatt vintertid har och det numera ar sommartid hemma i Sverige. Betyder att det blir lite lattare med telefonsamtalen framover.

Bloggen har inte riktigt varit min van dom senaste dagarna, men nu har jag i alla fall lyckats logga in har sa jag hoppas jag far detta inlagg publicerat.

I gar hade vi var forsta tenta har. Bara en midsemester exam sa det var ju inte en tenta pa hela kursen som hemma.  Halva tentan bestod av fragor med alternativ att valja bland vilket knappt forekommer hemma. Daremot var det valdigt ont om tid for vi fick bara skriva i 50 minuter. Alla satt i princip och hetsskrev hela tiden. Jag tycker att dom borde tanka pa dom stackars utbytesstudenterna som kanske behover lite extratid. Extratid finns det ju gott och val om hemma nar det ar dags for tenta, men defintivt inte har. Sluttentan i maj ar tydligen bara pa 2 timmar, blir ingen fikapaus da som jag alltid brukar ta hemma.




Kommentarer
Postat av: Erika

Oj vad har hänt här?! Tjuuusigt värre.

2008-04-02 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback