Sista partyt för en lång tid framöver

Igår var det dags för party igen. Det blir den sista festen på ett bra tag eftersom almanackan ser väldigt full ut framöver. Men det var skoj, lite förfest på djäkne. Hade stoppat bomull i dojjorna så att jag inte skulle halka runt så förfärligt, slutade med en väldigt ömmande fötter när kvällen var slut.
Var i alla fall premiär för Platina på saluhallen. Riktigt mkt folk, alldeles för mkt faktiskt ärligt talat. Därför lessnade jag tidigare än vanligt. Nej jag var inte kvar till stängning denna kväll.

Idag har det blivit lite pizza borta på djäkne och tillslut fick även vi i uppsala följa golden league, vet inte hur det var på annan ort men här var det svart på tv:n ett bra tag. Men dom fick i gång sändningen lagomt till Susanna skulle springa. Vilken tjej.

Sofie ville inte var med på kort hon, så hon är fotografen!

image89


Anne, Rebecka och jag

image90


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback