Förvirrad

Idag har det varit full fart. Började med föreläsning på morgonen med Clintan, sen gymmet och så hem för att dra vidare till Willys. Sen skulle jag försöka läsa lite inför morgondagens lab. Detta resulterade i att jag somnade i soffan och blev väckt av kattis som var påväg hem från skolan. Så jag packade ner baksakerna i påsen och pallrade mig iväg till djäkne för att baka litegranna. Detta eftersom vi har fikat på kören imorgon. Det blev tre sorters kakor, mjuka som hårda eftersom den tredje personen i vår fikagrupp hade hoppat av. När jag skulle packa ur sakerna ur min påse med baksaker visade det sig att jag hade tagit med mig tvättmedel (!). Jag har alltså helt seriöst tagit det och lagt det i påsen. Vad tänkte jag på då kan man undra? Fast vem vet det kanske smakar bra med det i kakan?
Dessutom hade jag lyckats köpa fullkornsmjöl istället för vanligt mjöl. Attans.
Detta måste tyda på att jag börjar bli förvirrad, häromdagen missade jag att det var föreläsning och satte mej och pluggade ekonomi istället. Fast den tabben var jag inte ensam om åtminstone=)
Var skall detta sluta?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att läsa att det finns fler förvirrade själar, jobbigt när man glömmer bort att man har tenta, går till skolan i timmar i förväg och sånt...

2007-09-19 @ 23:13:01
Postat av: Anonym

flumtant! :)

2007-09-20 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback