Allvarliga datorproblem

Nu sjunger min dator på sista versen. Den vägrar typ att starta och jag har fått bråka med den rejält men nu lever den iaf. Första hjälpen skulle man kunna kalla det. Nu har jag fått instruktioner av några som kan ( mina kära bröder) att jag inte får stänga av datorn mer. För då kanske den dör för alltid. Min dator låter som en gammal skördetröska så jag förstår inte hur jag ska få sömn den närmsta tiden.
Den är tydligen så gammal att jag inte ens kan byta reservdelar på den för då måste jag byta en massa mjukvaror. Det betyder alltså att jag i princip tjänar på att köpa en nya dator? Passade verkligen inte in i min sparabudget just nu. Så for now får den stå på och så får jag se hur länge den överlever.
Utan dator måste man typ bo på skolan. Fy sjutton vad deppigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback