Schulmanbröderna

Min favoritsysselsättning här på nätet är numera över. Båda Schulmanbröderna har lagt ner sina bloggar och det är sorg i mitt hjärta. Vad ska jag nu ta mej till? Får försöka hitta nått nytt att underhålla mej med förutom alla andra bloggar jag följer då, men dom här var ju i särklass dom mest underhållande.

Jaja, för övrigt är jag grymt sugen på att klippa av mej en bit av håret och inhandla en ny mobil (nej jag har inte köpt någon än). Förhoppningsvis sker båda denna vecka.
Har även lyckats med att lämna in australienansökan, närmare bestämt i torsdags. Så nu sitter man bara här och väntar på ett besked som verkligen inte kommer än. Lite läskigt var det ändå att släppa ner brevet i brevlådan. Ligger mycket arbete bakom och ändå vet man inte om man får åka. Men nu kan man liksom inte göra mer. Allt som kunde göras är gjort.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback