Pluggtider

Så fruktansvärt tråkigt det kan vara att plugga. Idag var jag på frågestund med vår förvirrade föreläsare. Han gjorde bara saker ännu svårare att förstå. Spelar ingen roll att han är rolig och charmig, jag gillar inte hans sätt att föreläsa och förklara på ändå. Fattar inte hur det här ska gå. Två dagar kvar och paniken har fattat mej i ett järngrepp.
Riktigt tentaplugg är inte skoj, man hetsar in den kunskap som man inte hunnit med att få in tidigare. Detta leder till en otrolig stress, det känns som att man måste plugga dygnet runt. Man varken äter eller sover ordentligt på en vecka. Däremot tar man kaffe i överdos efter överdos. Godis är också något som överdrivet konsumeras, idag gjorde jag däremot det fatala misstaget att köpa naturgodis. Det har nämligen börjat ila i mina tänder efter allt godisätande den senaste veckan. Därför tänkte jag vara lite nyttig och köpa lite salt snacks. Men det här är inget jag kan rekommendera för tentapluggande individer då SOCKER faktiskt är det enda som hjälper. I brist på annat har jag ändå smällt i mej nästan hela påsen och känner mej lagomt illamående. Detta påminner mej om att jag har missat att äta middag idag.
Man blir verkligen förvirrad av att ha såhär mkt i skallen. Häromdagen stoppade jag in korken på vattenflaskan i munnen av bara farten då jag trodde att det var den sista biten morot som jag hade haft med mej :S


Shit vad jag längtar till fredag eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Pål

hej ska du med till brorsan i helgen?

2007-10-10 @ 00:31:25
Postat av: Erika

haha du kanske ska ta det lite lugnare lät inte bra med korken där =). Skönt att nån mer är nere i tentaträsket. blä blä men vips så är det över. eller nåt.

2007-10-12 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback