Körhelg

Efter fredagens tenterande var det äntligen dags för körhelg på lördagen! Vi fick skjuts ut till Rasbo Kils bygdegård, mitt ute på landet och det var ändå inte så långt ifrån själva stan.
Lördagen började alltså med repande, massor av repande!

image94
Kören!


Efter 7 timmars nästan konstant repande var det äntligen dags att sätta fart med middagen.
Temat för året var film, vissa hade verkligen gått in för detta. Tyvärr hade min tentaångest tagit över alla mina idéer så det blev inte så mkt utklädnad för min del. Men tur då att andra hade varit mer seriösa.


image95

Merry, snövit och pippin, är dom inte söta!


några andra som hade fantasi!

image100

Kattis och snövit!

Det var i alla fall full fart på partandet och vissa gick inte och la sig förrän långt in på småtimmarna, undrar vem det kan ha varit?=)

image101




Såhär skoj hade vi! Synd bara att trädet i "skogen" visade sig vara ett äppelträd i en trädgård....

Efter alldeles för lite sömn blev det faktiskt lite repande på söndagen, gick väl sådär men det var iaf klart godkänt.
Kul var det iaf och jag längtar redan tills nästa körhelg!=)







Kommentarer
Postat av: Erika

Vad trevligt för dig med lite annat än plugg. är tentorna avklarade eller??

Postat av: Hanna

Nja, hade ju en i fredags. Nästa är den 21 december, men den lär ju inte bli liten:(

2007-10-17 @ 09:06:29
Postat av: Cat

tjaaaaa! du, snygg bild på mig sen min fest...shit va jag ser ut!! haha jaja jag bjuder på den serru! Hur gick tentan? Var det svårt? Hoppas att det gick bra för dig iaf...min gick inge bra. hade gjort den jättesvår o jobbig. inte alls som övningstentorna. fifan! KRAM!

2007-10-17 @ 22:22:51
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Hanna

Men hallå den var väl fin? näedu tentan vette sjutton hur det gick med. Kändes som det var lättare än övningstentorna men då hade jag ju pluggat på det svåra istället som inte var med:S får väl veta om ett tag om sitt öde antar jag...

2007-10-18 @ 12:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback