Förvirrad del 2

Vet inte när detta alzheimerstillstånd ska släppa taget om mej. Tänkte lämna in stipendieansökan idag, visade sig att jag hade tagit fel på dagar och att det numera var försent. Surt.
Häromdagen trodde jag att jag hade tappat bort mitt passerkort till skolan, visade sig dock att det ändå fanns i plånboken fast jag hade tömt den på kort en gång. Någon dag före det tappade jag bort mina handskar, åkte och köpte nya. Sen kom jag på att man kanske kunde kolla upphittade saker på skolan och där låg dom, smart drag.
Jag tror att jag har för mkt att göra så att jag är förvirrad jämt. Mer än vanligt alltså och det är ju sådär lagomt roligt. Men jag ser tendenser hos andra också så det borde ha att göra med mängden skolarbete. Om inte så är det ju allvarligt, kanske borde ta och tillverka ett piller eller nått som kan hjälpa mej. Men idag på lab satt vi istället och kollade viskositeten på en substans. Det gick ut på att klocka en vätska från ett streck till ett annat, 24ggr om man var skicklig annars kunde det sluta med ett oändligt stort tal. Tur att jag hade talang för det hela annars hade jag nog blivit riktigt less, så det är kanske min framtida karriär? Otroligt tråkigt var det i alla fall. Lite roligare var det dock häromdagen när vi fick tillverka lokalbedövningskräm!=)

Idag borde jag förbereda morgondagens labredovisning, skriva på en annan labrapport, läsa två kapitel i ekonomin, göra uppgifter till dessa samt göra självtesten på nätet. Hur mkt av detta jag kommer att få gjort är en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback