Filmstjärna för en dag

Idag var det dags att bege sig till BMC igen med kaffetermosen och miniräknaren i högsta hugg! Men idag var det lite mer action iaf, för rätt var det var kom det förbi en tjej som frågade om vi ville ställa upp som statister i deras film som dom spelade in på nedervåningen. Snälla som vi var ställde vi såklart upp. Jag hade tänkt mej nått lugnt som att sitta och dricka en kopp kaffe eller nått. Men det slutade med att vi sprang som galningar i korridoren, fram och tillbaka. Rätt skoj ändå, vet inte riktigt vad det var för film dom skulle göra. Men det var skönt att få en pluggpaus, om än annorlunda. Det är däremot inte lika ofarligt som man kan tro att agera statist för sista scenen slutade med att jag fick en bok i skallen. En varning från min sida om det var någon som hade tänkt sig en karriär inom detta.


Nu skall här pluggas lite till för man kan ju aldrig få nog av det goda ;)



Kommentarer
Postat av: Bitter i Finland

Naturligtvis händer det massa grejer då jag inte är där! :(

2007-10-07 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback