43

I fredags var det äntligen dags för utgång igen. Var alldeles för längesedan sen sist! Det blev en tur till Birger där kön tog alldeles för lång tid. Vi fick lite kaffe medan vi väntade, dom passade på att fjäska så att man inte skulle gå därifrån. Annars är det paraplyer dom delar ut när det regnar. Men man ska väl inte klaga antar jag för det är ett litet ställe dit alldeles för många vill komma in.
Kul var det i alla fall när vi väl kom in. Humöret var på topp (konstigt nog).

Lite kort sen helgen, det här var dom enda normala jag kunde hitta eftersom jag fick för mej att göra grimaser på nästan alla. Det här var innan jag fick den idén.....



image109
     

image107

Lisa och Rebecka

Lördagen blev lugn och idag är det dags att sätta sig ner och börja plugga igen. Har faktiskt plöjt igenom en del redan, blev ju så glad när jag vaknade och fick vrida tillbaka klockan en timme så då klev jag ju faktiskt upp i skaplig tid ändå=) Hade totalt glömt bort det där så det kom som en trevlig överaskning!

Annars mals det på rätt bra i skolan. Långa dagar och en massa föreläsningar som man någon gång i framtiden förhoppningsvis har relativt bra koll på. Vi får väl se hur det blir med den saken. 43 styckna är dom i alla fall dom där föreläsningarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback