Bal och labrapport

Jag får väl ta och göra en uppdatering här då!=) Är mycket i skolan just nu så man hinner inte med allt annat som man borde tyvärr. Som t.ex. bloggande. Just nu sitter jag och bloggar och jobbar med labrapporten samtidigt, ingen smart kombination kanske. Vi har labrapporter och gruppövningar i skolan så att det räcker och blir över.

I helgen var det  höstbal på GH! Det var riktigt riktigt trevligt! Har inte fått bilderna från Kattis ännu så jag kan inte än tyvärr. Även därför som jag väntat med bloggandet. Men dom kommer snart (hoppas jag).
Men här är i alla fall ett smakprov som jag snodde från facebook! (av någon anledning tittar jag åt ett eget håll).




image124

Jag, Kattis, Kristina, Monika, jenny och Hanna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback