Helt slut

Nu har jag varit på spinning för första gången på en månad. Detta eftersom dom har renoverat lokalen på friskis eftersom det tydligen var kass ventilation där. Så nu har jag varit på ett spinningpass med väderulrika från tv4. Det var tydligen hon som var spinningledaren. Det märktes att man inte hade varit på spinning på ett tag för det var sjukt jobbigt...Men nu är det i alla fall över för den här gången!

För dom som kanske inte riktigt förstår vilka stjärnor vi träffade på akuten under valborg finns det en bild man kan kolla på
här. Dom var ju riktigt underhållande som ni kanske kan se=)
Vi finns med på en bild lite längre ner på sidan...





Kommentarer
Postat av: Nasse

Tjaaaaaaa, snygg blogg!! =) Ja du har haft din blogg liiiite längre än mig dåra men vafan jag kommer ifatt! Spinning är fett jobbigt....blaaaaj. men det är KUL! Det är ju skönt att svettas aset av sig. Jag har precis tränat själv på friskis o svettis men ett intensiv pass, det var också nice! hoppas att pekka hör av sig nån jävla gång nu då!! puss puss

Postat av: Nasse

Tjaaaaaaa, snygg blogg!! =) Ja du har haft din blogg liiiite längre än mig dåra men vafan jag kommer ifatt! Spinning är fett jobbigt....blaaaaj. men det är KUL! Det är ju skönt att svettas aset av sig. Jag har precis tränat själv på friskis o svettis men ett intensiv pass, det var också nice! hoppas att pekka hör av sig nån jävla gång nu då!! puss puss

2007-05-15 @ 21:11:20
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback