vilken dag

Det första jag såg var mitt platta däck när jag kom utanför dörren imorse. Just idag när det passade som sämst. Så det blev att åka taxi till skolan, för jag hade aldrig hunnit i tid annars. Dagen började alltså helt strålande och fortsatte i ungefär samma stil. Den sju timmar långa tentan var inte att leka med. Jag satt alldeles till slutet och nu har jag nackspärr och känner fortfarande av skrivkrampen i armen. Tur att kattis räddade mej med middag innan kören för man kommer inte särskilt långt på hetsätna mackor som man fått i sig under tentan...
Sen var det dags för körövning efter att vi hade fått med oss bongotrummorna. Övningen blev ca fyra timmar lång och det var ju inte direkt vad jag behövde efter sju timmars tenta. Så nu ska jag gå och lägga mej och sooooova. Jag känner att jag behöver det. Hoppas morgondagen blir bättre än denna dag.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillar inte ditt nya bloggtema! Det retar mina ögon och gör mej illamående.

2007-03-23 @ 17:55:03
Postat av: Daniel

Vilken fin Thema du har. Jättesnygg, men var är älgarna??

2007-03-23 @ 17:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback