Körhelg

Så var man hemkommen ifrån den berömda körhelgen som utspelar sig varje termin. Denna gång bar det av till Vassunda bygdegård. Allt var som vanligt, den låg rätt öde, var kall men med en massa trevligt folk närvarande blev det ju en riktigt rolig helg ändå . Temat denna gång var barnkalas vilket hade tagits olika seriöst bland deltagarna. Några hade verkligen gått in för det. Hela lördagen ägnades  åt att öva in alla sånger vi ska sjunga i vår, så nu har man rätt bra koll. Vid 17 tiden var det så smått dags att sprätta den första ölen och sen var allt i full gång. Detta innebar såklart allt som ingår i ett barnkalas med lekar, fiskdamm, tävlingar och middagen gick även i detta tema. Marängswiss till efterrätt var som pricken över i:et. Kul att vi har en sån bra festgrupp som ordnar allt så himla bra! Jag tillhörde gruppen savanndjuren som framförde en djungelsång. Månförmörkelsen hanns även med där ngn gång runt midnatt.
I säng kom man inte förrän vid 4-5 tiden på morgonen (eller i luftmadrass kanske man säger). Det var ovanligt obekvämt att sova på luftmadrassen den natten. Jag hade nämligen grymt ont i ryggen då jag vaknade. Vet inte om det beror på mina akrobatiska övningar (fick för mej att jag var gymnast eller nått) under kvällen eller luftmadrassen men ont gjorde det i alla fall. Så det blev till att kliva upp redan vid 9 och äta frukost. Sen var det lite mer övning innan det var dags att åka hem. Jag är fortfarande medtagen efter lördagskvällen vet inte riktigt när jag ska piggna till.
Roligt var det i alla fall och jag längtar redan tills nästa gång!!

I kväll har jag även hunnit med att nästan få en hjärtattack eftersom min dator bara dog. Men den gick att återuppliva den igen efter många om och men. För hur skulle mitt liv se ut utan dator liksom?!=) Sen vore det även väldigt olämpligt om den hade dött med tanke på uppsatsskrivandet som ska hinnas med så fort som möjligt:S




Kommentarer
Postat av: pål

du kunde väl ha nämnt att jag "hjälpte" dig =)

2007-03-05 @ 19:49:32
Postat av: Anonym

Oj förlåt!! Lillebror hjälpte mej att fixa datorn!!! sådärja=)

2007-03-07 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback