Regnig dag

I dag var det tänkt att jag skulle vara riktigt effektiv. Jag hade precis tagit ut spadarna och skottkärran då det började ösa ner. Det haglade och åskade en bra stund. Så det blev till att gå in då istället och städa hela huset. Det är ju faktiskt mkt trevligare att vara ute på sommaren men så blev det inte riktigt idag.

Jag har förresten blivit besatt av att surfa runt på andra personers bloggar. Helt sjukt hur intressant det kan vara att läsa om främmande människors liv. Det är min nuvarande hobby.

Imorrn börjar förresten mitt sommarjobbsmaraton. Jag tog mod till mej idag och räknade dagarna men jag tror att jag besparar er med den siffran faktiskt. Det hela kan ju verka ohälsosamt, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback