Party i Söderhamn

På midsommarafton var det jobb som gällde. Därefter blev det grillning hemma, skönt att bara ta det lugnt. Men sen i lördags var det dags för första utgången i Söderhamn denna sommar. Grillfest hos syskonen Hedbergs, för det var ju Anna Karins födelsedag!

image47


Jag och Therése

image48

Erika och födelsedagsbarnet!

Efter detta bar det iväg till innegården där en hel hop med tönnebromänniskor befann sig och även en hel del andra. Sjukt mkt folk för att vara söderhamn. Men det var riktigt skoj, helt över förväntan. Träffade några som inte hade samma åsikter som mej, men det slutade ju såklart med att min åsikt vann, vad annars liksom?

Idag var det dags att börja jobba på mitt tredje jobb, apoteket. Höll knappt på att komma in på stället på morgonen men tillslut lyckades jag även med detta. Sen följde information en hel dag kändes det som! Massor med nya saker att lära sig och alla sprang runt och fixade med sitt så man kände sig lite lost såhär första dagen på jobbet. Men min handledare sa att det nog skulle vara förvirrande i några dagar till så det är ju bara att bita ihop!!
Dessutom får jag ju inte svara på några frågor vilket ju känns en aning dumt eftersom i princip ALLA frågar någonting! Käkade lunch senare med Anneli så då fick man varva ner lite innan det var dags att jobba nästa skift med Felix=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback