Ketoprofen

Borde kanske ta tag i den där laben som vi ska förbereda helt själva. Men jag är helt färdig efter att ha spenderat 10 timmar på BMC. Laben är det alltså meningen att vi ska förbereda helt själva, vi har bara fått reda på att vi ska använda ketoprofen. Härligt. Allt är så himla diffust och imorrn har vi vårt labhandledarmöte då man ska ha förstått allt och ha en massa intelligenta frågor. Dom uteblir nog helt tror jag.
Dessutom fick jag pengar idag, pengar som knappt finns kvar efter alla jäkla räkningar. Fattar inte varför dom ger en en massa pengar nu i januari för dom behövs i maj så man måste ju spara dom i alla fall och spara är verkligen inte min grej. Ngn borde ha hand om mina pengar och berätta för mej när jag ska få använda dom. För jag har ingen som helst talang inom det området.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback