finväder

Då var helgen snart över igen. Fattar inte hur det kan gå så fort!! BJ i fredags (som vanligt), känns som att jag har hängt där alldeles för mkt på senaste tiden. Fast först var vi på födelsedagsfest och gjorde musikquiz. Jag suger på det men det var ju tur att resten av min grupp var riktigt duktiga på det. Tyvärr räckte det inte till seger... Men det var skoj ändå=)
Igår var det strålande sol så det blev lördagsfika på GH och en tur på stan. Riktigt underbart väder. Lika bra att njuta av det innan det är dags att låsa in sig på skolan igen för tentaplugget. Hört att den här tentan ska vara den svåraste under hela terminen (om man inte har svårt för matte då antar jag). Så jag är inte direkt peppad att plugga inför den här. Ämnet är inte direkt intressant heller, attans.
Ska i alla fall städa upp lite här och tvätta så att man är så förberedd som möjligt inför plugget, för vardagliga sysslor brukar hamna i skymundan varje gång det är tentaperiod av ngn konstig anledning.
Lyckades även släpa mej till gymmet idag, mkt tack vare R för själv hade jag aldrig orkat gått själv. Det var en sån söt dam där i 80 års åldern som styrketränade. Hon smög runt med sin lapp i handen och hade inte riktigt koll på läget men det gjorde bara att hon var ännu sötare.
Näe nu tillbaka till fixandet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback