Bandyfinal

Idag har vi äntligen labat färdigt. Det löste sig den sista timmen så vi fick ett resultat tillslut även om det har sett becksvart på resultatfronten hela veckan. Men skam den som ger sig! Fast nu ska jag väl kanske inte ta ut något i förskott eftersom vi ska skriva rapporten imorrn:S
Idag var jag även på körövning på uplands av alla ställen. Hade aldrig varit på uplands så jag hade lite problem att hitta ingången. Väl där fick vi reda på att vi ska sjunga på bandyfinalen (!). Visserligen inkluderar det alla nationskörer men grejen är ju den att vi får gratis biljett plus reserverade platser=) inte helt fel kan man ju säga. Men det var nog bara vi hälsingar som tyckte det var stort med bandyfinalen! En representant från varje kör skulle i alla fall få träffa en galen bandygubbe nästa vecka och självklart slutade det med att det blev jag.Men det ska väl lösa sig det med för nästa vecka är jag ju ledig. Eller det var nog fel ord för vi har ett ton att göra iskolan men vi har inget schemalagt i alla fall. Så det finns många tider att boka in mötet med bandygubben......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback