Tentatider

Här är det då inga jultider direkt. Börjar känna igen mitt egna förvirrade jag när det är dags för tentaplugg. Var så länge sen sist att jag glömt hur förvirrat jag kan bete mej. Men än så länge har det väl inte varit så farligt, men symptomen har dock redan börjat trots att det är ca 1,5 vecka kvar till tentan. Det lär säkert bli ett antal historier innan det är dags för tentaskrivandet. Denna vecka har förvirringen börjat ganska bra ändå, för jag har fått för mej att det är en dag i förväg hela tiden. Vilket ju borde betyda att jag har en dag extra att plugga, åtminstone i min skalle=)
Imorse sov jag över (försov mig heter det tydligen) vilket var en mindre angenäm upplevelse. Det är inte så kul att cykla i spurttakt till skolan och missa frukosten. Varför händer alltid sånt när man har något obligatoriskt moment i skolan?

Nu ska jag bege mej till kören snart för ett genrep inför lussepopkonserten på torsdag. Problemet är att man i tentatider inte hinner plugga låttexter, så får väl se hur det här kommer att gå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback