Tentatider del 2

Idag har hela dagen spenderats på BMC. Ändå en hel del folk som har tenta såhär före jul. Jag som trodde att vi var ensamma om detta. Vi hade frågestund idag och vår kursansvarige visste knappt vilken dag vi hade tentan. Han verkar ju ungefär lika förvirrad som jag är. Det kanske hör till när man sen blir vetenskapsman=)
Själv har jag börjat få talsvårigheter, närmare bestämt så har jag börjat stamma. Blir mycket prat när man diskuterar föreläsningar m.m. och min hjärna fixar inte riktigt det där har jag märkt. Dessutom lämnade jag lysena på cykeln imorse. Inte nog med det så var dom även tända hela dagen. Konstigt att ingen snodde dom eller var en snäll själ och stängde av dom!

Häromdagen var förresten nobelpristagarna i medicin på BMC och föreläste. Självklart hade jag ett obligatoriskt gruppuppgift, men jag fick i alla fall det återberättat för mej vad det handlade om. Hade tydligen varit massor med folk där vilket ju inte alls är konstigt.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet du vad det är för väder i Australien i Juli? Vi funderar på om det är nån idé att åka dit då eller om det bara regnar...

Postat av: Hanna

Vad jag har förstått så är det runt 15-20 grader och behagligt att turista då! Dom har inte haft så mycket regn där dom senaste åren när det gäller vintern heller. Låter som upplagt för ett besök tycker jag:)

2007-12-18 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback