Tenta i morgon

I morgon är det äntligen dags för tentan. Sitter här och försöker trycka in den sista kunskapen. Går sådär måste jag ju säga. Hjärnan är full, men det känns mest som ett virrevarr just nu. Hoppas att klarnar i skallen tills imorrn. Men det ska i vilket fall bli himla skönt att bli av med skolan för ett tag framåt.
Inte blir det lugnt efter tentan imorrn heller då det blir julklappsshopping på stan, städning och nerpackande av hela mitt rum då jag ska flytta på lördag (eller i alla fall så gott som). Inget av detta har hunnits med än så det lär bli en lång fredag. Men bara jag slipper plugga så är jag mer än nöjd.
Var i väg och sa upp rummet idag och det kändes lite konstigt, har ju trots allt bott här i 2,5 år. Men tiderna förändras väl antar jag.


Kommentarer
Postat av: Anne

JULLOOOOVVVVVVVVVVV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-12-21 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback