Lussegasque

Efter att ha fått lite sömn efter torsdagsnattens lussande var det dags för lussegasquen på GH! Regnet öste ner när det var dags att bege sig, men paraplyet skyddande ganska bra ändå och vi var relativt torra när vi anlände. Efter lite sång i trappen för de som skulle på sittningen började vår egna sittning i biblioteket.

image143

Såhär snygga var Kattis och jag i våra särkar=)

image144


Stjärngossarna

image145


Halva lussetåget, många är vi

image146


Anna, Madde och jag

Kvällen blev lång och väldigt rolig! Luciatåget var mycket uppskattat! Det fick vi höra många gånger under kvällen så det var ju kul. Lucian slog rekord i hur mkt stearin man kunde ha i håret efteråt men det började ju inte brinna i alla fall vilket ju var huvudsaken. Själva släppet blev 1,5 timme försenat vilket bara gjorde att allt inte blev så utdraget för vi hade ju så roligt på vår egna sittning. En sak är då säker att jag kommer att sakna min kör något oerhört när jag drar iväg och jag hoppas att alla är kvar när jag kommer tillbaka!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback