Jullov

image157Har  haft över en veckas ledighet nu från allt vad skola heter. Julen försvann fort som sjutton och det har hela tiden varit full fart. Har knappt hunnit med att ta det lugnt. Jag som hade planerat att hinna med allt som jag inte hunnit med än vad det gäller australien och ekonomikursen som jag fortfarande kämpar med på sidan av. Det har väl gått sådär med dom planerna.

Utgång på juldagen och det var riktigt längesen jag hade så skoj här hemma. Massor med folk ute och jag träffade människor jag faktiskt inte sett på flera år vilket ju var väldigt roligt. Låter ju nästan som att man är jättegammal.

I torsdags var det middag ute i Borg med några av de gamla gymnasiekompisarna vilket var mycket trevligt. Har även hunnit med att åka till Gefle en dag för en liten shoppingtur. Men det var mest bara en massa folk i vägen överallt. Jag som trodde att det skulle ha lättat lite eller så vill jag inte tänka på hur det måste ha varit runt annandagen. Panik panik. Blev inte så mycket handlat överhuvudtaget, men jag lyckades hitta ett par mysbyxor i alla fall. Mysbyxor kan man aldrig få för många av. Inga direkta reafynd alltså.

Två flyttar har jag även hunnit med. Min lite mer kaosartad än den andra flytten. Så nu har jag alltså ett skrivbord och en madrass som möbler i mitt studentrum. Gardinerna hänger iofs också kvar men det ekar rätt bra där nu. Jag ska aldrig mer flytta dagen efter en tenta. Det betyder att man har noll tid att packa och då slutar det lätt i kaos.

Kameran har inte alls varit i farten nu över jul så det blir bara en bild från flyttkaoset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback