Antagningsbesked

Idag kom äntligen mitt antagningsbesked från Murdoch per mail. Det var banne mej på tiden! Har ju redan betalat resan och allt så det vore ju synd om man hade fått ett negativt besked. Men den risken är ju tydligen minimal, därför som jag vågade betala i förväg. Dom verkar tro att jag och Rebecka bor ihop däremot. Dom har missat att jag bor på kantorsgatan, men ska försöka rätta till detta imorgon.

Annars är det som vanligt en massa att göra (Tycker att jag känner igen den där meningen från tidigare inlägg!). Försöker hinna med att uppdatera här lite nu och då men ibland är det riktigt svårt att få tiden att räcka till. Första advent har redan varit och jag har inte ens druckit glögg än! Det här måste avhjälpas fort som attan!







Kommentarer
Postat av: Johanna

Exakt när åker du?

2007-12-05 @ 16:20:57
Postat av: Hanna

Den 3 februari!=)

2007-12-05 @ 17:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback